Известие

Collapse
No announcement yet.

Да ПОКАЖА И МОЙТА МОРГА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ми ще видим колеги мерак ми е а пък да духа нещо da -fuse ти доволен ли си от климата ???

    Comment


    • #47
      Ами аз на 33-ка не съм тествал, но един приятел имаше на 75-ца и беше... абе клима си е, колкото и зле да е си е друго през лятото(особено ако ти е тъмен цвят колата).
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #48
        Дайте акъл как може да понижя температурата ? Излизащата тръба от компресора е само леко хладна към 8-9С колто трябва да бъде там ? В купето духа леко хладно 10 С някъде ,там колко трябва да е ? Компресора неспира да върти и вентилаторите също ,как трябва да е ?
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • #49
          значи тая тръбата дето казваш трябва да е много студена около нулата е да има капчици конденз и компресора трябва да включва и исклячва виш го иначе ще го скапеш

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
            Дайте акъл как може да понижя температурата ? Излизащата тръба от компресора е само леко хладна към 8-9С колто трябва да бъде там ? В купето духа леко хладно 10 С някъде ,там колко трябва да е ? Компресора неспира да върти и вентилаторите също ,как трябва да е ?
            С какъв фреон е зареден? По-принцип температурата на духане трябва да е 5 градуса. Тръбата трябва да е с около 8 градуса по-студена. На място малко трудно да се изкарат тези стойности,зашото оборотите на компресора са по-ниски и няма обдухване на кондензаторите(освен)от вентилаторите. Вентилаторите на теория би трябвало да спират, но на практика едва ли. Копресора работи според това колко си врътнал врътката на климатика, колкото повече е завъртяна, на толкова по-сника температура ще изключва. Бубуната на климатика е вързана за една капилярка за ниското налягане и според това колко е завъртяно копчето спира компресора.
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
              С какъв фреон е зареден? По-принцип температурата на духане трябва да е 5 градуса. Тръбата трябва да е с около 8 градуса по-студена. На място малко трудно да се изкарат тези стойности,зашото оборотите на компресора са по-ниски и няма обдухване на кондензаторите(освен)от вентилаторите. Вентилаторите на теория би трябвало да спират, но на практика едва ли. Копресора работи според това колко си врътнал врътката на климатика, колкото повече е завъртяна, на толкова по-сника температура ще изключва. Бубуната на климатика е вързана за една капилярка за ниското налягане и според това колко е завъртяно копчето спира компресора.
              ти доволен ли си от климатика колега лятото охлажда ли те

              Comment


              • #52
                Ооо да, доволен съм. Да не забравяме обаче, че съм хладилен техник и съм го направил да работи по заводски данни и съм с 12 фреон, който е с по- добри параметри от 134а който моасово се ползва. Единственеото кофти нещо е,че студения въздух илиза само през средната конзола, а не отивав и на страничните духалки ( които духат директно въздух от вън) .
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Comment


                • #53
                  дано и аз си го оправя така ,колеги да ви питам къф кит щи ме препоръчате ,щотото както казах почвам сам да боря ръждата по капачката за бензина . има препоръка за течен кит , а вечера гледах някакъф двукумпонентен кит на боди зелена кутийка ,който ако имало по големи неравности ми козаха че е по удачен вариан,въпроса ми е как се работи с тези 2 компонента ?

                  Comment


                  • #54
                    с тоя кит само замаскираш проблема и ръждата продължава да си яде отдолу. най-добре да се изкърпи и отзад да се боядиса с боди и да се сложи подкалник.
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                      Дайте акъл как може да понижя температурата ? Излизащата тръба от компресора е само леко хладна към 8-9С колто трябва да бъде там ? В купето духа леко хладно 10 С някъде ,там колко трябва да е ? Компресора неспира да върти и вентилаторите също ,как трябва да е ?
                      Ако тая тръба не е достатъчно студена, вероятно ти е понамалял фреона в системата. Иди да ти я допълнят и трябва да се оправи.
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #56
                        Значи вентилаторите спирът понякога но за много кратко , излизащата тръба е леко хладна и няма грам конденз понея , а фреонът е р134а слагахме го наоко мери с някакъв термометър мушнат в духалките и гледа кога включват компресора и вентилаторите ! Аз си го бях изчислил колко фреон и колко масло да се сложи имайки в предвид разликара между р12 и р 134а но системата непобира толкова , по спомен р12 в мануала 900гр р134 по някаква таблица към 1200 гр ми излезе а системата събра 900 гр ! Миналото лято пак толкова охлаждаше но вентилаторите и компресора спираха а сега не !
                        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                          Значи вентилаторите спирът понякога но за много кратко , излизащата тръба е леко хладна и няма грам конденз понея , а фреонът е р134а слагахме го наоко мери с някакъв термометър мушнат в духалките и гледа кога включват компресора и вентилаторите ! Аз си го бях изчислил колко фреон и колко масло да се сложи имайки в предвид разликара между р12 и р 134а но системата непобира толкова , по спомен р12 в мануала 900гр р134 по някаква таблица към 1200 гр ми излезе а системата събра 900 гр ! Миналото лято пак толкова охлаждаше но вентилаторите и компресора спираха а сега не !
                          Не би трябвавло да събира толкова фреон на р134, най лесно е като го зареждате по монометри при това положение, като освен изпарението следите и кондензацията ( изпарението трябва да е около 0 -та ,а кондензацията при р134 мисля, че около 20, 22 бара е в нормите, естествено на място ще е малко повече. Моята събра точно колкото заводските данни, но аз я пълня с Р12.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                            колеге днес взех решение да се захвана с амбициозен проект и сам да си оправя ръждата около капачката ,днес я погленах повърхностна е няма дупки , като се затполи ишкурвам ,ръждопреобразовател и грунд ,после кит малко леко шлайф и ще си направа боя за колата в флакон и ще го пръсна ,дано не ми е голяма лъжица за устата
                            посъветвайте ме за кита колеги че другата седмица почвам ако е хубаво времето ,ако меже някой е снимка да ми прати да не се заблудя

                            Comment


                            • #59
                              колев ти написа цялата истина
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment


                              • #60
                                разбирасе сичко ще си направя освен това аз нямам дупки. ще го сваля до чиста ламарина след това ръждопреобразовател кит и боя същия цвят и чак тогава ще мисля за подкалник просто питам къф кит да зема

                                Comment

                                Working...
                                X